Jak działa Google Reviews Card?
Dlaczego to jest ważne?
1
Więcej recenzji
Klienci mogą szybko zostawić recenzję, przykładając telefon do karty
2
Lepsza widoczność
Więcej recenzji może pomóc Twojej restauracji wyświetlać się wyżej w wynikach wyszukiwania Google
3
Przydatna informacja zwrotna
Recenzje dają wgląd w to, co lubią klienci i co możesz ulepszyć
4
Buduje zaufanie
Większa liczba recenzji sprawia, że wyglądasz popularnie i modnie, wpływając na wybory klientów
5
Przewaga konkurencyjna
Więcej pozytywnych recenzji wyróżnia Cię spośród innych restauracji w Twojej okolicy
6
zaangażowanie klienta
Odpowiadanie na recenzje klientów pokazuje, że zależy Ci na ich opiniach
7
Dowód społeczny
Pozytywne recenzje pokazują, że innym osobom podobało się tutaj
8
Zwiększa sprzedaż
Wszystkie te czynniki łącznie mogą prowadzić do większej liczby klientów i wyższej sprzedaży
9
Jeszcze więcej
To nie wszystko. Jest o wiele więcej, bardziej szczegółowych powodów
Potrzebujesz pomocy?
Jesteśmy tutaj aby pomóc!
„Tak, bardzo nam się podoba, wystawimy ocenę później”
Klient o 19:20„Nie mam teraz czasu, ale zrobię to w domu”
Klient o 19:20Najczęściej słyszane odpowiedzi
Prawdopodobnie słyszałeś te odpowiedzi wiele razy. Ale oceny nigdy nie przychodzą. Dzieje się tak po prostu dlatego, że ludzie zapominają, mają inne priorytety po wyjściu z restauracji lub po prostu nie wiedzą, co robić.
DineoutCo sprawia, że karty są efektywne?
Google Review Card ma uprościć proces wystawiania recenzji przez klientów Twojej restauracji. Ta karta, udostępniana bezpłatnie, jest powiązana z lokalizacją Twojej restauracji i wyświetla stronę z ocenami na urządzeniach gościa po przedstawieniu rachunku. Dzięki temu goście mogą łatwo ocenić swoje wrażenia, będąc jeszcze w restauracji. Łączna liczba kart, które możesz posiadać, jest nieograniczona, ale zaleca się posiadanie jednej karty na każdych dwóch kelnerów w zespole.
Zacznijmy
1
Wybierz Dineout
Wybierz odpowiedni plan dla siebie
2
Zamów karty
Wybierz adres, na który mają zostać dostarczone
3
Skonfiguruj
Gdy już dotrą, agent pomoże Ci je skonfigurować
Potrzebujesz pomocy?
Jesteśmy tutaj aby pomóc!
Wskazówki dotyczące uzyskiwania recenzji
Wskazówki dotyczące uzyskiwania recenzji
Obejrzyj wideo
Kategoryzuj
Zobacz, którzy klienci są zadowoleni, a którzy nie. Spróbuj poprawić sytuację niezadowolonych klientów
Podpowiedź
Sugerujemy oferowanie karty wybranym przez Ciebie klientom po opłaceniu rachunku lub wraz z dodatkiem, jeśli taki oferujesz. Zwiększy to szansę, że ludzie będą chcieli zostawić ocenę.